torsdag den 4. oktober 2012

Sjov oplevelse til SECOND HAND EVENT

Det var en sjov oplevelse at være til SECOND HAND  EVENT - og især når jeg selv havde en stand med en veninde. Jeg plejer altid at stå på den anden side, hvor jeg måske kan gøre mig nogle gode køb. Men sådan var det ikke denne gang. Jeg synes det var en hyggelig aften, og jeg fik da også solgt lidt. Så det var dejligt at andre kunne få glæde af det, og jeg kunne tjene lidt penge. :-) Det er helt sikkert noget jeg kunne finde på at gøre igen. 

Jeg havde min kusine med, og hun gjorde sig et rigtig godt køb! Det kan være der kommer et indlæg om det senere.. Kan i have en god aften alle sammen. 








2 kommentarer:

  1. Dejligt du fik solgt noget, det ser da også ud til at være godt besøgt. Jeg glæder mig til at se hvad i fandt.

    SvarSlet
  2. ja, der var rigtig mange mennesker. Omkring 400 besøgende på 2,5 time.. så det er også en del :-)

    SvarSlet