mandag den 15. oktober 2012

Opbevaring af makeup

Jeg synes hurtigt at mit makeup kommer til at rode.  Det er nok også fordi det er gemt i forskellige æsker, makeup tasker osv. Først købte jeg nogle akryl bokse til at have det  i. Men jeg har længe været ret vild med de bokse i akryl, som er lavet til decideret opbevaring af makeup.

Her på billedet er der en af de smarte Clear Makeup organizer, som jeg længe har kigget på i butikkerne. Den koster 499 kr. 


MEN MEN MEN.... se hvad jeg har fundet til kun 39 kr. 


Jeg købte faktisk to forskellige slags, da jeg ikke kunne vælge imellem dem, da de begge to er så fine :-) Jeg elsker bare de køb, hvor man virkelig føler at man har gjort sig et rigtig godt køb! 


2 kommentarer:

  1. hej hvor har du købt den til 39,- henne ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den i Netto :-) Måske du er heldig, at finde en...

      Slet